Náš víceúčelový sál pro Vaše akce.

Nabízíme Vám víceúčelový sál pro Vaše taneční kurzy, plesy, workshopy, firemní, rodinné a narozeninové akce či svatby. Taneční plocha tvořena parketovou podlahou o rozměru 20x12m a kapacita je až 120 sedících osob
K dispozici je plátno, projektor, ozvučení, efektové osvětlení, 120cm TV a bezdrátové Wi-Fi připojení. Sál má dva samostatné vchody, sociální zařízení, sprchu a dvě šatny. Sál je vybaven výkonnou vzduchotechnikou.

V přilehlém foyeru se nachází kuchyňka s barem, prostory pro občerstvení a další místa k sezení (40). Parkování je možné v objektu DDM Bohumín, nebo v bezprostřední blízkosti na ul. Janáčkově. V letních měsích je možnost využití zahrady, nebo párty stanů (do 22:00), včetně plynového ohřívače v zimním období. Prostor sálu i šaten, je monitorován kamerovým systémem, celý prostor je strikně nekuřácký.

Sál DDM Bohumín je skvěle dostupný autem (2 min. od sjezdu z dálnice D1 Praha - Brno - Ostrava - Polsko) a také při příjezdu vlakem nebo autobusem (max. 10 min. pěšky). V těsné blízkosti je aquacentrum, zimní stadion, fotbalové hřiště Bospor, Penzion Ve věži a bowling. Nově byl v tomto prostoru otevřen Adventure golf a největší sportovní hala v ČR (2x 40x20m - umělá tráva a gumový povrch - tenisový a badmintonový kurt). Vše max. 2 min. pěšky :-)

Pronájem sálu je možný pouze v pátek od 18:00 hod., sobotu a neděli.
Přes týden slouží k aktivitám zájmového útvaru
(při včasné dohodě možno i jinak).

Podmínky k pronájmu:
Konferenční uspořádání, školení, kurzy apod. max. 120 osob (dle ustavení stolů)
Společenské uspořádání s tanečním parketem (narozeniny, oslavy, svatby apod.) max. 80 osob

Ceník pronájmu tanečního sálu od 1.7.2017

Cena základního pronájmu
250,- Kč / 60 min. 
200,- Kč / 60 min. při pronájmu sálu nad 8 hod. 
(při pronájmu sálu po celý den nebo víkend, cena dohodou)

Cena základního pronájmu zahrnuje: 
pronájem prostor sálu, šaten, WC + sprcha, foyer
provozní poplatek (teplo, el. energii, vodné, stočné, čisticí prostředky)
(provozní poplatek nezahrnuje ohlašovací povinnost Ochrannému Svazu Autorskému*)

Nepovinné položky:
Využití kuchyňky včetně spotřebičů: 300, - Kč / po dobu akce
Zapůjčení stolů a židlí: 20,- Kč / 1 stůl + 8 židlí
Zapůjčení ubrusu: 10,- Kč / ks
Využití zvukové aparatury: 200,- Kč / po dobu akce
Využití světelných efektů: 200,- Kč / po dobu akce
Zapůjčení projektoru (bez PC): 150, - Kč / po dobu akce
Zapůjčení párty stanu 10x5m: 2 000,- Kč / po dobu akce (cena zahrnuje montáž a demontáž + 4 "pivní sety")
Příprava + úklid sálu: 500,- Kč

Další služby dle domluvy:
Zajištění moderátora
Zajištění obsluhy aparatury a světelných efektů
Zajištění profesionálního ozvučení akce (zvuk, osvětlení, popř. mini pódium)

Objednávky a kontaktní osoba:
Jiří Trucla, 603 388 267, trucla.jiri@ddmbohumin.cz

Některé z akcí v tanečním sále:
taneční kurz pro dospělé, Country bál, ples DDM a 1.SCB´98, taneční soutěž Bohumínský zvoneček, Mikuláš, Den dětí, Popdium - taneční workshop, akce sociálního odboru MěÚ Bohumín, Dívka roku, meeting DM drogerie, svatby, narozeninové oslavy.


Soubory ke stažení:


Rezervace pronájmu

Kalendář
PoÚtStČtSoNe
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Rezervační formulář









Údaje označené hvězdičkou ( * ) jsou povinné!


Kalendář
Duben 2017
Copyright 2012 - 2017  |  Dům dětí a mládeže Bohumín